Gå til innhold
  • Bli medlem

Quiz - test dine geografikunnskaper


500fjell

Anbefalte innlegg

Annonse

hmmm, vet ikke helt om jeg likte den testen, for det virker som den legger mer vekt på å være rask enn å være presis (som 500fjell sier) og da kan man jo tippe mye mer. prøvde to runder først der jeg var så presis jeg kunne selv om jeg prøvde gjøre det rimelig fort, og endte på 17-18 tusen begge gangene. så prøvde jeg å være rask uten å være veldig nøye og endte på 21 tusen. jeg syns de to første var bedre...

liker disse bedre:

http://www.travelpod.com/traveler-iq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke helt enkelt dette, hverken presisjon eller hurtighet, men det ble da 15295 poeng etter noen forsøk! Ikke av de beste nei, men heller ikke nederst ..... (hehe) :twisted:

De som greier 18 - 20 000 poeng må være usedvanlig kjappe, trente og vite en god del om geografiske navn, steder og byer, men gøy var det! :!:

_____________________________

Rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

94000

Haha... sikker på at det ikke var 00046 :)

Prøvde og fikk 16246 poeng. Syns det var litt merkelig når jeg fikk opp Lagos, banket til på Brazil i "god tro" og fikk noen hundre poeng. Byen ligger i Nigeria :D

Viktig å treffe godt på de 5 siste, da henter en greit ca 12.000 poeng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var litt merkelig når jeg fikk opp Lagos, banket til på Brazil i "god tro" og fikk noen hundre poeng. Byen ligger i Nigeria :D

Har hatt noen slike langskudd ja, og synes ærlig talt jeg ikke har fortjent de poengene jeg har fått på slike skivebom. :)

Tiden betyr mye ja, og det er viktig å være heldig med de 5 siste gitt. Var litt artig å prøve ihvertfall. :o

Etter noen forsøk, er 21578 min pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde et noen ganger til, 19124 og da med en skikkelig helbom på de siste 5. Er blant de 4.000 beste :) Ser at de samme stedene går opp igjen, så her er det bare å "øve"... :o

Rekorden min på presisjon er 15km bom på Belfast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.