Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det noen forskjell på Riva II og Riva III


søringen

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser av trådene på forumet at Riva III er en binding som i tillegg til å være god å kjøre nedover med også fungerer utmerket bortover. Har lett i noen boder og funnet noen gamle Riva II bindinger. Er disse identiske eller er det noen forskjeller som noen av forumets brukere kjenner til.

Håper på svar da jeg har kjøpt nye 75 mm sko (kampanje på Oslo sportslager Crispi sydpolen 1.600,-) og nå er i ferd med å investere i nye ski for å montere bindingen selv såfremt Riva II er brukanes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er så godt som identiske.

Hvis jeg husker riktig har III en litt annen hælkloss, som skulle passe bedre på scarpa plaststøvler.

Men altså ingen praktisk betydning for deg.

Bare vurder om du kanskje skal bytte ut wire mid en gang hvis den er gammen og slitt.

Hvid ikke bør du alltid ha med extra på langtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så godt som identiske.

Hvis jeg husker riktig har III en litt annen hælkloss, som skulle passe bedre på scarpa plaststøvler.

Men altså ingen praktisk betydning for deg.

Bare vurder om du kanskje skal bytte ut wire mid en gang hvis den er gammen og slitt.

Hvid ikke bør du alltid ha med extra på langtur.

Takk for svaret/avklaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.