Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykkeltralle eller lignende til langtur på vidda


trondemann74

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen her inne vet om det lar seg gjøre å bruke en type sykkeltralle eller noe lignende til bagasjen. Skal på lang fisketur på finmarksvidda til sommerne og av erfaring så blir sekken styggtung. Var der i sommer og, da med kano og tralle til den. Det fungerte utmerket, ca halparten av bagasjen i den og resten på ryggen når det ikke gikk å padle. Blir en annen rute til sommeren som jeg ikke får så mye bruk for kano så tenkte å droppe den da. Setter pris på om noen har erfaringer eller meninger om dette. Finne det sike traller som er beregnet for trekke etter seg til fots?

Mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarer, jeg, selv om jeg ikke har vært på tur på vidda med sykkeltralle :)

Men jeg har vært overalt ellers med sykkeltralla Burley. Vi har brukt den like mye som vogn som til sykkel. Da har vi håndtak, og skyver den foran oss. Vi brukte den sist forrige helg, med lavvo, ved, mat, sitteunderlag og to barn på toppen. Den tåler utrolig mye, og er lett å trille på skogssti. Vi elsker tralla, og bruker den myyye! Vi kommer oss fram med så mye utstyr vi måtte trenge.

Håper dette var til hjelp. Bare spør om det er noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jae min erfaring med cykelanhænger er ikke just posetive, har forsøgt mig med BOB Yak Ibix og fandt at de 5 kg dødvægt var jeg bedst forudden, så nu er det Ortlib tasker for og bag på cyklen, indrømmet de er ikke de letteste men 100% vandtætte, ( har haft dem i 40 cm vand i Elben ikke en dråbe kom ind ) :) Eventyret med med hængeren kostede mig 2 overbelastede knæ(på en lille

tur i ud det blå på små 700 km til Hamburg og hjem) noget jeg aldrig før har haft problemer med :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.