Gå til innhold
  • Bli medlem

Fineste treninga på lenge!


inaktiv

Anbefalte innlegg

Gymsal og klatrevegg er vel og bra men noen ganger må man bare ut. Snøen har begynt å gi tegn, de nye skifilmene har kommet og utstyret er ordna til vintern med nytt fellelim, skarpe stålkanter og fin såle. Men i trondheim er det vanskelig å finne seg en flekk å gli på, og jeg er heller ingen gelender-kjører.

Så jeg pakka sekken med 10 liter vann, stor sovepose og vannkoker+kaffe og la i vei mot Estenstadhytta med det mål å ikke benytte noen sti. Skal si det er stemning i skogen når det er skinnende frost på strå og trær, vannpyttene har frosset og tåka ligger som grunne innsjøer! Over var det stjerneklart, og hele veien rundt meg gikk lysløypene. Av med musikk, på med kaffe. Stemning og trening på en gang... Og helt riktig trening i forhold til skibestigning!

Oppfordrer alle der ute til å få seg et lite eventyr i mørkeste november - snart kommer snøen og da blir det plutselig mye lysere igjen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oppfordrer alle der ute til å få seg et lite eventyr i mørkeste november - snart kommer snøen og da blir det plutselig mye lysere igjen :twisted:
Enig. Ikke dumt å ta med kamera på turen også :roll:

Tok følgende bilde i skinnet fra rødlyset på toppen av Torghatten for nøyaktig en time siden.

post-497-133474594113_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.