Gå til innhold
  • Bli medlem

Snø på Samsjøen?


elliva

Anbefalte innlegg

Annonse

Har ikke sett noe ved selvsyn, men tror det er igjen litt snø der enda. Du kan muligens se an forholdene selv dersom du tar deg en tur til toppen av Gråkallen, skulle være mulig å se Samsjøvola (og Rensfjellet) derfra. Det er forresten meldt regn i morgen så da forsvinner kanskje det som er igjen også. Men det er vel fortsatt brukbare forhold for en fottur. Hvordan det er med adkomstvegen opp Lundadalen vet jeg ikke, men må vel være godt skodd. Det er bratt og vegen er kronglet, lite rekkverk, ikke den enkleste vegen å kjøre på når det er blankis. Men forholdene kan bedre seg mye til helga da. Du kan kanskje høre hos E-verket (TEV?), de har jo en del anlegg oppi der.

mvh. kattugla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfinn
Ja, det lurer jeg på om det er :? Og om det ligger der neste helg også...

Den gikk jo ned til vassflata på Samsjøen i helga / i går / i allfall, men det regna vel bort i dag?

Vedlegger et grumse bilde fra Resfjellett i går, Hollstad (Re) rett ned, i horisonten Rensfjellet og Fongen og ...

Bringen vises også på bildet, noen kan sikkert fortelle meg hvem det er :roll:

post-511-133474593657_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei var på Kråkfjellet og nesten Reinsfjellet i går og hadde god utsikt mot samsjøen, og er kun lit snøflekker hær og dær høyst opp mot reinsfjellet. Men veldig fint og gå!

Hvordan var ”grunnforholdene” da?, 1.knallhard tele, 2.fast tele m/ litt tinet/myk overflate, 3.tele m/ noen ufrosne myrhøl, 4.ufrossen mark, 5.hard tele m/ mange glatte issvuller?

og hva passer best til fottøy, kan man løpe i joggesko?

Skal muligens på en tur/joggetur innover Brungmarka i morgen eller søndag, men lurer på om jeg bør bruke joggesko eller orienteringssko.

-------

kattugla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.