Gå til innhold
  • Bli medlem

Juleferie


knadne

Anbefalte innlegg

Er vel kansje litt tidlig å tenke på juleferie nå, men har altså begynt planlegningen.

Har sett meg lei alt mas og styr runt jul, kunne derfor tenke meg å finne en hytte å feire jul på i år, helst et sted med dugelige snøforhold.

Noen som har idèer til et sted å dra, utifra følgende kriterier:

-studentbusjett...!!

-sør-norge

-ok skiforhold

DNT-hytter er utelukket, da tanken er å feire jul alene uten en masse tilfeldige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
gå inn på INATUR.NO og søk på statsskog sine hytter. Mange bra hytter til overkommelig pris, og i jula burde det være bra muligheter for å finne noe..

Konge, takker så mye for tips!

Her må det være mulig å finne noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNT-hytter er utelukket, da tanken er å feire jul alene uten en masse tilfeldige folk.

Til opplysning: Det er svært mange ubetjente og selvbetjente hytter i DNT systemet hvor jeg mer eller mindre kan garantere deg at du har hytten for deg selv i juletiden. Faktisk nesten samtlige.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning: Det er svært mange ubetjente og selvbetjente hytter i DNT systemet hvor jeg mer eller mindre kan garantere deg at du har hytten for deg selv i juletiden. Faktisk nesten samtlige.

Lykke til!

ja, det tenker jeg også, men er ikke sikker på om jeg har lyst til å ta sjansen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.