Gå til innhold
  • Bli medlem

optimus nova+ eller trangia multifuel brenner?


sinje

Anbefalte innlegg

hei :?: . jeg lurer veldig på om jeg skall kjøpe multifuelen til trangia eler optimus nova+ er det noen som har noe erfaring? har et 25 stormkjøkken fra frafør.

er det dorlig efekt da man buker stekke panne og trangia multifuel brenner det ser ut som om det er litt langt opp til panna fra brennere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kompis av meg kjøpte trangia multifuel til stormkjøkkenet sitt og den fungerer godt den:) Jeg lurer på om det er en Nova som er tilpasset stormkjøkkenet, jeg synes den ligner... Det er ikke noe problem med steking i stormkjøkkenet er min erfaring, jeg har en gassbrenner i stormkjøkkenet mitt som jeg bruker sommerstid og den fungerer greit. Jeg har også en MSR Dragonfly multifuelbrenner som jeg bruker til høst/vinter/vårturer. Trangia multifuelen trenger noe mer forvarming enn Dragonfly'n min, men ellers så brenner den like greit. Kompisen min er i allfall fornøyd :D Han tenkte egentlig å kjøpe enn gassbrenner til stormkjøkkenet sitt, men kjøpte i stedet multifuelbrenneren da den var på tilbud hos XXL til 579;- :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.