Gå til innhold
  • Bli medlem

Forhold på Knutholstind


Halvorkm

Anbefalte innlegg

Annonse

Satt i tåkehavet og venta på betre forhold to-trehundre høgdemeter nedenunder toppen på

sørruta forrige helg (#%¤@§ www.yr.no :lol: ). Litt snø i ruta men ikkje noko problematisk.

17 stykker hadde gått opp vestruta utan noko problem den dagen.

Det er nattefrost i fjellet nå så all nedbør som kjem om natta kjem som snø. Mao sjekk

værmeldinga (og i den forbindelsen sjå tidlegare kommentar om yr.no.... :D ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der på lørdag 13. sept. Noe snø over ca 1900m. Snøen var veldig hard, men det var mye oppstikkende stein, så vi behøvde knapt gå på snø. Enkelt og greit altså. Andre steder vil stegjern være nødvendig pga hard snø. Nå har jo årets siste båt gått både til Gjendebu og Torfinnsbu, så det blir en lang anmarsj til Knutsholstind :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der på lørdag 13. sept. Noe snø over ca 1900m. Snøen var veldig hard, men det var mye oppstikkende stein, så vi behøvde knapt gå på snø. Enkelt og greit altså. Andre steder vil stegjern være nødvendig pga hard snø. Nå har jo årets siste båt gått både til Gjendebu og Torfinnsbu, så det blir en lang anmarsj til Knutsholstind :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. båtturer til Gjendebu så har jeg opplevd ved flere anledninger at det er satt opp ekstra turer til gjendebu disse helgene i midten av sept tidligere..

Dette har vært fordi større grupper har leid seg inn der.... vet jo ikke om dette er tilfellet i år, men er kanskje verdt en tlf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.