Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped Synmat


Ashallian

Anbefalte innlegg

Annonse

Dersom det ikke er pumpe i trekket kan du kjøpe pumpe utenom. Men jeg trodde synmat hadde pumpe integrert i madrassen (trenger en del pump for å fylles)...

Uansett:

http://exped.com/exped/web/exped_homepage.nsf/b43HomePageE?openframeset

Om du leter litt så får du tak i de i norge også. Ring importøren og spør hvilke butikk som er nermest deg.. (Ute depot)

Du bør uansett ikke blåse det opp med munnen. fuktigheten i pusten din reduserer isolasjonen. Dessuten er det såpass stort at det vil ta lang tid om du da ikke har svimet av under prosessen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har en Synmat 7... Kjempefornøyd!

Har også en Synmat 7 DLX, men den bruker bare dama.

Jeg foretrekker ikke-DLX'en da den er 295gram lettere. Selv om jeg er for lang for den så legger jeg meg bare så skuldra går til toppen på den, og har klær/utstyr under hodet... For de ekstra 300 grammene tar jeg heller med et skumunderlag som jeg legger under. Da har jeg sikkerheten om synmat'en skulle punktere, samt at jeg har et underlag utenfor teltet. Totalt sett er vel isolasjonsevnen på synmat 7 + skumunderlag like bra som synmat 9 tror jeg.

Det er integrert pumpe i mattene ja. Bruker kun dem jeg.

Viktig å ikke blåse inn, da ødelegges isolasjonsevnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.