Gå til innhold
  • Bli medlem

Forskjellige dyser på Whisperlite international?


tomhug

Anbefalte innlegg

Heisann!

Fikk meg en brukt MSR Whisperlite international som har vært brukt på parafin. Jeg kunne tenke meg å prøve den på miljøbensin og lurer derfor på om man må bytte dyse? Fikk ingen andre dyser med og er derfor litt usikker.

mvh Tom H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller....kontakt en sportsbutikk så kan de bestille det opp enkeltvis. Mener at Vertikal akkurat har begynt og selge delene til MSR løst...fint at man slipper å kjøpe ett rep.sett til 600kr når alt man trenger er en dyse te 40-,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Fikk meg en brukt MSR Whisperlite international som har vært brukt på parafin. Jeg kunne tenke meg å prøve den på miljøbensin og lurer derfor på om man må bytte dyse? Fikk ingen andre dyser med og er derfor litt usikker.

mvh Tom H

Kjøp expedition kitet fra ebay, det kommer under momsgrensa. Jeg betalte $26 + $5 i frakt. 160 kr, ferdig levert i postkassa...

De norske importørene skal ha 5-600 kr for samme kitet...

Dette er fra en ebay store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.