Gå til innhold
  • Bli medlem

Optimus 111


Peremann

Anbefalte innlegg

Annonse

1 Er du sikker på at du trenger rep-sett?

2 Finn På Slattum har sikkert det du trenger. (søk etter primus på finn.no)

3 Sansynligvis funker den greit ette mange års lagring, det kan være noe avleiringer i tanken.

skyll med parafin/white-spirit.

Fukt opp pumpelæret med tynn olje (sykkelolje, symaskinolje etc) et par dager.

Tut og kjør!

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg trenger det ikke nå. Primusen funket gull etter ca 7 år uten så mye å bli luftet. Det er vel mer det at jeg ikke helt liker tanken på å loffe rundt i fjellet uten noe form for deler,eller er jeg pinglette ? :)

Har sett at du dsk og runegutt er Can. med primus. Vanlig vedlikehold på 111'n etter et par uker i fjellet ? Noe hokus pokus ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat pinglete å tenke på sikkerhet.

Fort gjort å skade pakkboksen, har bare aldri kjørt istykker primussen så det ikke holder noen dager til.

Kjenner jo folk som føler seg uvel når de ser en 111. Ulike erfaringer, ulik måte å bruke utstyret, og litt flaks?? Jeg hadde nok reist uten, pakkbksen fikser du evt midlertidig med tanntråd som pakning osv.

Hvor mange km har jeg ikke drassa på førstehjelpsutstyr, men aldri brukt det? Jeg tar det jo med av likevel.

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.