Gå til innhold
  • Bli medlem

Primus Multifuel EX


Espen K

Anbefalte innlegg

Annonse
Noen som har erfaring med denne? Ser jo solid ut, men er visst billigere enn omnifuel.

Eg har ein slik, men han er lite brukt, for eg har ein Optimus Nova også, og den er betre på alt anna enn å brenne gass. Og til å brenne gass, er det uendeleg mange andre brennarar som er betre enn multifuelen. Til tross for dette, kom han ut som testvinnar i dei fleste testane i si tid, men det var nok utelukkande på grunn av _moglegheita_ for å brenne gass.

Til fyring i telt, er den største forskjellen mellom Primus multifuel og Optimus Nova, flammehøgda under forvarming. Novaen har ei fin, låg flamme, medan multifuelen har høge blaffrande flammer. Ferdig opptent, er lydnivået på multifuelen også MYKJE høgare enn Novaen. Å gje meg den brennaren, var altså ikkje det aller beste reklametrikset Primus har gjort ;)

Kjelestøttene er vel dei same som omnifuelen, vide og stødige. Hadde det ikkje vore for at Novaen er så kompakt samanpakka, hadde eg vurdert å tilpasse kjellestøttene frå Primus til Novaen.

Solid er han riktignok. Den lause rensenåla er nok det svakaste punktet i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.