Gå til innhold
villmarkingen

forvarming omnifuel.

Det er 3480 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hele poenget med forvarming er å få varme i den "klumpen" som er i bunnen av brenner din.

Når bensin eller parafin strømmer gjennom denne, blir den gjort om til gass. Hvis du ikke forvarmer får du skikkelig bål-flamme.

Hvis brennern ikke har god flamme, er det som regel pga for lite forvarming eller for lite trykk på flaska.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når dere brenner omnien på bensin,bruker dere da bare å åpne ventilen og la det renne ut litt bensin for å bruke denne til forvarming? det gjør jeg,men synes bensinen brenner veldig fort opp... :lol:

det var forøvrig sånn det ble vist at man skulle gjøre om man fyrte med bensin på intro cd'en jeg fikk med :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når dere brenner omnien på bensin,bruker dere da bare å åpne ventilen og la det renne ut litt bensin for å bruke denne til forvarming? det gjør jeg,men synes bensinen brenner veldig fort opp... :lol:

det var forøvrig sånn det ble vist at man skulle gjøre om man fyrte med bensin på intro cd'en jeg fikk med :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra å bruke den en del, sånn at du blir godt kjent med den. jeg pleier å telle til ca 50 (når jeg forvarmer) før jeg skrur på bensinen, og da pleier den å være varm nok =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3480 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive