Gå til innhold
  • Bli medlem

Rundtur i Aust-Jotunheimen


knut

Anbefalte innlegg

God kveld!

I slutten av Juli / starten av August har eg og dama tenkt oss ein tur til området rundt Gjendevatnet.

Det blir ein hytte-til-hytte tur, men naturlegvis må eg som einkvar ivrig 2000m-samlar ta med ein og annen 2000m-topp :D

Planen er som følgjer:

Starter ved Gjendesheim og går over Bessegen til Memerubu.

Overnatter her og tar neste dag turen til Surtningsue med kringliggende topper. Går videre ned til Memerubu og tar turen over Bukkelegeret til Gjendebu.

Dag 3 går frå Gjendebu til Torfinnsbu, med ein avstikker via Knutsholstind (snøforhold her?).

Dag 4 er meir usikker, men tanken er å komme seg tilbake til Gjendesheim, eventuelt ta dette på to dager.

Er open for forslag til vegvalg denne siste etappen, som gjerne kan inkluderer ein topp eller to :D

I tillegg er snøforhold i Jotunheimen ukjent for meg så ein tilbakemelding på vegvalg / topper hadde vore kjekt!

Underteikna har klatreerfaring, men det blir ikkje aktuelt på denne turen.

På forhånd takk for alle forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips så langt.

Har fleire gonger gått over Besseggen frå Memerubu, så det blir nok start frå Gjendesheim fyrste dagen tenkjer eg.

Forslaget ditt Sondre virker aktuelt, hytta på Fondsbu er jo flott og også turen dit. Kanskje fiskestanga blir med og :lol:

Er fortsatt usikker på snøforhold på Surtningsui / Knutsholstind frå Svartdalen.

Nokon som har erfaringer eller gått gjennom området den siste tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.