Gå til innhold
  • Bli medlem

Farrisvannet i Vestfold


lightningrider

Anbefalte innlegg

Annonse

Terrenget rundt vannet er ganske ulendt. Vet ikke om du skal på dagstur eller gå rundt hele, men hvis du skal på dagstur så kan du f.eks kjøre til Omsland eller Saga tror jeg det heter. Da kjører du E18 til Kjose, og kjører så langt du kommer innover der. Træle er et fint vann du kan fiske i, ellers så kan du vandre videre nordover mot Sandvikskollene og omegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Istedet for å starte en ny tråd om samme tema så spør jeg bare her. Jeg har ikke gått så mye rundt farrisvannet, men padlet litt her. Har også planer om å ta noen dagsturer i farris nå som jeg oppholder meg i Larvik for sommeren. Finnes det noen andre fine ruter å gå her? Tar også gjerne imot tips til andre fine dagsturer i larvik og omegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil gå i skogen kan jeg anbefale å gå fra Bøkeskogen og nordover i Vestmarka mot Lauvesetra f.eks. En finere tur litt lenger unna er området ved Viddaseter/Breivann som ligger på veien mellom Lågendalen og Skien. Store områder med gammelskog, mye dyreliv og fine fiskevann. Ellers er jo kyststien fra Stavern til Helgeroa en flott tur gjennom naturreservater og, kremt, campingplasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.