Gå til innhold
  • Bli medlem

External packs make poor carry-on baggage


greygoo

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe en Norrøna Recon Pack 125l i morgen, men så leser jeg på: http://zenbackpacking.net/Backpacks.htm

External packs make poor carry-on baggage (airplanes, busses, trains, taxis, hitched rides, etc) and the frame and straps may get damaged if checked in at airports if your backpack isn't protected with a layer of cardboard.

Har noen erfaring med dette? Jeg planlegger å ta en del buss med den sekken, og ble litt bekymret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel pakkrammesekker i sin særdeleshet det siktes til! og ikke spesielt recon pack vil jeg tro. Skal man reise mye med buss, tog, fly etc., så er det lettere å bruke en stor anatomisk sekk fremfor en stoooor pakkrammesekk synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har rest en del med buss i Norge med ramsäck och aldrig haft några problem. När man reser med buss lastar man ju själv. Det kan kanske vara värre med flyg där säcken hanteras av professionella bagageknäckare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel pakkrammesekker i sin særdeleshet det siktes til! og ikke spesielt recon pack vil jeg tro. Skal man reise mye med buss, tog, fly etc., så er det lettere å bruke en stor anatomisk sekk fremfor en stoooor pakkrammesekk synes nå jeg.

Men er ikke en Norønna Recon Pack en pakkarammesekk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har rest en del med buss i Norge med ramsäck och aldrig haft några problem. När man reser med buss lastar man ju själv. Det kan kanske vara värre med flyg där säcken hanteras av professionella bagageknäckare.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.