Gå til innhold
  • Bli medlem

Bil?


Anbefalte innlegg

Annonse

Hei.

Som eier av en Subaru Forester har jeg få betenkligheter med å anbefale denne (man liker jo som regel sine egne valg :) )

Temaet har forøvrig vært diskutert her inne før, sjekk ut linken og du vil få en rekke råd og anbefalinger.

Link:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=10765&highlight=turbil

Lykke til med valget.

Mvh

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en bil å anbefale til turer i fjellet? 4X4, litt størrelse og til rundt 250 000? Min lille A3 er stjålet og tenkte å høre om noen hadde anbfalinger til større turbil. Vi er 3 + bikkje.

Det finnes da bare en type bil, og det er Land Rover Defender. Alt annet er menneskebiler.

Dette er bilen med sjel og som gir deg masse kjøreglede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som er glade i naturen vil vel kjøpe en som forurenser lite...?

Jeg har byttet ut firehjulstrekkeren med en vanlig liten bil. Den er dårligere de siste to kilometrene opp på fjellet, men den er mye bedre de 25 milene du kjører for å komme deg dit... Bruker en halvliter mindre på mila også...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da bare en type bil, og det er Land Rover Defender. Alt annet er menneskebiler.

Dette er bilen med sjel og som gir deg masse kjøreglede.

land rover?

styr unna.

Kjøp en gammel landcruiser. ikke så pen og se på, men er god og kjøre og i terrenget, og varer bedre en biler til 3x prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.