Gå til innhold
  • Bli medlem

Silva Helios stormlighter - noen som har den?


gremlin

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Silva helios stormlighter i vinter, (kjekt å ha....??)

Synes ikke jeg får fylt opp den helt, etter en tre-fire tenninger er den tom. - i vinduet som viser gassnivå er det stort sett alltid ei stor luftboble. Da jeg er ikke røyker (og heller ingen pyroman) har jeg ingen lighter erfaring, men hadde ventet meg litt mer liksom..... bruker ronson gass i gul boks når jeg fyller på. hva er det jeg gjør galt????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den og jeg måtte fylle lenge før det begynte å vises veske i vinduet på lighteren.

Dessuten satte jeg den hvite armen du justerer flammen med på minus. Det sto at jeg skulle gjøre det i bruks anvisningen.

Har enda ikke tømt lighteren etter første fylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

Jeg kjøpte for sikkerhets skyld to av disse for en del år siden.

Fikk liksom aldri fylt de ordentlig med gass, sprutet imidlertid mye gass utenfor lighteren hver gang jeg prøvde :P

Ga opp etter hvert, funket jo bare til noen få tenninger hver gang, 400 kr i dass... :)

Så plutselig etter et par år fant jeg de fram igjen og begynte å fikle med de, fikk for meg at de umulig kunne være så dårlige.

Kom på at det muligens kunne være luft med trykk inne i lighteren som gjorde at jeg ikke fikk fylt den ordentlig.

Forsøkte med å holde tennknappen litt nede, slik at det kunne sive ut luft og gass, når jeg fylte.

Da gikk det som smurt :D Ikke noe sprut og søl utenfor påfyllingshullet, og ligtherne ble helt fulle med gass, uten en eneste liten luftboble inni. :D:D

I tillegg tenner den nesten hver gang på første forsøk og slukker ikke selv om det blåser. :)

Har nå gått fra å hate Silvaene til å elske dem ! :D:D:D

(husk å holde den opp ned ved fylling, og jeg bruker standarddysa på gassboksen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.