Gå til innhold
  • Bli medlem

Snøforhold Rondane


Ragnla

Anbefalte innlegg

Annonse

Det skal visstnok være ganske lite snø i Rondane nå, sett i forhold til deler av Jotunheimen. Helt nord i Rondane skal det være lite iallefall. Jeg snakket med en dansk turist for noen dager siden, var han som gav meg disse opplysningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fantastisk tur i Rondane 15 juni. Kjørte inn til Dørålseter lørdag kveld. Sto opp kl 0400 og startet og gikk ca 0430. Hadde ambisjoner om toppbestigning, men var forberedt på å snu. Gikk sti inn til Neverbutjønna, Høgronden og Midtronden ble etterhvert besteget. Fra Midtronden gikk jeg ned om Langglupdalen-Bergdalen-Dørålseter. Turen gikk mye bedre en forventet, selv om det var noe snø fra 1700m og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.