Gå til innhold
  • Bli medlem

Eggebeskytter på tur?


500fjell

Anbefalte innlegg

Egg & bacon er et must på telttur, og det er kjedelig at eggene i de butikkjøpte eggeholderene blir knust i sekken på tur. Har hørt det finnes eggebeskyttere i harplast eller tre som er gunstige å bruke på tur i sekken, har hatt det selv, men finner den ikke. Vet noen hvor dette kan bli kjøpt, anbefalinger og innspill mottas med takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg ny hardplast eggbeskytter i fjor høst på XXL i Trondheim. Gul og fin er den og det er plass til de vanlige 6 eggene:) Jeg finner den riktignok ikke i vareutvalgtet på nettsidene, men du kan jo ringe og høre med dem på XXL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ha større høner her nord: eggene her er for store for denne beholderen! :) (Og da snakker jeg ikke måsegg... :?: )

Stemmer! Har en helt lik eggeholder i plast, og den er slett ikke til bruk på normale egg. Da blir det isåfall eggerøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hvorfor ikke være litt vektfreak også, og kjøpe egg i pulverform?

Finnes på Ultra, Meny og Mega her i Østfold i alle fall. Husker ikke produsent akkurat nå, men det pleier stå sammen med allergimaten, sånn glutenfritt osv.

Pulver som blandes med vann, og oppfører seg som egg. Smaker nesten som egg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke være litt vektfreak også, og kjøpe egg i pulverform?

Finnes på Ultra, Meny og Mega her i Østfold i alle fall. Husker ikke produsent akkurat nå, men det pleier stå sammen med allergimaten, sånn glutenfritt osv.

Pulver som blandes med vann, og oppfører seg som egg. Smaker nesten som egg også...

Hvis det er den samme som jeg tenker på så er den også omtrent helt uten næring og absolutt null proteiner.

Det er altså ikke egg i pulverform men eggeerstatning for allergikerer. Brukes i kaker og sånt.

Ingen god erstatning for egg på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.