Gå til innhold
  • Bli medlem

Sognefjellveien og nattestenging


morten

Anbefalte innlegg

På 175 og vegmeldingstjenesten på internett oppgis RV 55 over Sognefjellet fortsatt å være nattestengt mellom 20.00 og 08.00. Planlegger en tur over i morgo, men klarer kanskje ikke dette før kl. 20.00

Det er jo etterhvert fine værforhold. Er det noen som vet om de fysisk stenger veien ved godvær, og i tilfelle om hvem som kan vite noe mer enn den informasjonen som frontes på 175...

Taknemmelig for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var en tur der i slutten av april for to år siden (teltet ved bommen og var klar da den ble åpnet om morgenen). Da møtte jeg på karen som stente bommen. Jeg spurte om det var mulig å komme seg igjennom etter 2000, men det var det ikke. Han stengte bommen, ferdig med det. Han visste heller ikke om noen altertativ mulighet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

puh... kjenner dei som brøyter der, og dei hatar nattestengning. Då er det ikkje lenge for vinterstenging :wink:

Tenkte meg ein tur vestover att til helga, men får vel satse på Hemsedalsfjellet då trur èg.:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 5 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.