Gå til innhold
  • Bli medlem

Støvler til lek i snø og småturer


Larsdx

Anbefalte innlegg

Skal ut i pappaperm på nyåret og planen er å være ute på tur nesten hver dag. Blir sikkert mest småturer i skogholtet der vi bor og kanskje noen turer i Østmarka avhengig av vær og snøforhold. 

Da jeg for mange år siden jobbet i barnehage hadde vi tjukke gode vinterstøvler som holdt varmen bra, men husker at disse var ganske myke og kanskje ikke det helt store å gå i? Prioriterer egenskaper på snø, når det er glatt og holke kan jeg bruke fjellstøvler med pigg eller piggede joggesko.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Baffin  sko.

kjøpte det til han eldste sønnen nå som er mye ute på tur,han burde nok fått han minste og (2 år) men han er ikke så lenge ut om gangen og er enda ikke med på overnatting ute.

hvis du stikker opp på liertoppen (eneste plassen i oslo jeg fant som selgere den) http://www.plassen-racing.com/wips/1183120458/module/articles/smId/1299929673/smTemplate/Les%20mer/ så kan du prøve den.

han eldste fryser ikke på beina lengre ;)

er genial innersko som man kan ta ut og sove med i telte på vintertid osv.

Hvilken størelse bruker barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.