Gå til innhold
  • Bli medlem

FF Koordinattreff (Rondane) 2014


7homas

Anbefalte innlegg

Annonse

Som vanlig fra din side, veldig godt skrevet. Stort pluss for både tekst og bilder. Kjenner på meg at jeg absolutt skulle ha deltatt på koordinattreffet. Så langt ser det ut til at dere koste dere på turen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P   Høyre lårlomme på buksa til @tronn må jo være kartverdens svar på Sareptas krukke.  Er jo alltid ett kart i den   :D    

Eirik "@tronn" aka Kris-Kross har nok vært ute en vinternatt tidligere - greit med kart når man skal finne veien hjem til teltet, i mørket, etter en fuktig kveld i naboteltet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott turrapport så langt Thomas.

 

For the record: Angående maten som ble igjen i bilen så tømte hmm 'den andre tungpakkeren' i bilen min bagasjerommet for alle handleposer foruten èn. Du ble nok bare et lettkjøpt offer for løgnaktig argumentasjon, som jeg lett ignorerte (les: jeg burde lært meg smileys for å fremheve ironi).

 

For øvrig smakte turistforeningens boksmat fortreffelig i leir og lammekotelettene var heller ikke feil når jeg kom hjem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For the record: Angående maten som ble igjen i bilen så tømte hmm 'den andre tungpakkeren' i bilen min bagasjerommet for alle handleposer foruten èn. Du ble nok bare et lettkjøpt offer for løgnaktig argumentasjon, som jeg lett ignorerte (les: jeg burde lært meg smileys for å fremheve ironi).

 

Dette er renaktig løgn og forsøk på å sverte meg som person! :P Jeg ble tildelt poser fra @graham som jeg skulle ha oppi sekken min og jeg tok alle posene jeg ble tildelt. Om @graham bare ville slippe unna noe vekt, må det stå for hans regning! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumler noe om at mine med-moderatorer bærer så tunge sekker, at jeg ser muligheten til å snike noe av mitt oppi ved en passende anledning. De kommer neppe til å merke forskjellen.  :D

 

Forøvrig glimrende turrapport @7homas. Ser frem til fortsettelsen jeg også - i likhet med flere! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.