Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalt jaktsekk


vassfarmannen

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...

Prisklasse? Jeg gikk for denne sekken og er fornøyd:

http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=314&prodid=16373

Lydløs, billig og sitter helt greit på ryggen. Har ikke de største kravene til bærekomfort på jaktsekken da den ofte ikke er så tung. Finnes også uten sidelommer. Inkludert rypenett til å feste på.

Den sekken gikk i oppløsning for meg to ganger. Bæresystemet falt fra hverandre, og det lydløse stoffet tåler alt for lite, så den sprakk i sømmene. Jeg fikk bytte den første, så fikk jeg bytte til noe annet fra dem. 

Normalt er jeg fornøyd med Magasinet sine produkter, men ikke med denne sekken.

 

Jeg har Bergans Tuva. Litt større enn de fleste, men veldig fin bærekomfort. Den har også den geniale sidelomma, hvor man kan stikke våpenet nedi. En kjempefordel hvis man for eksempel må drive litt klyving i fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Www.mylagopus.com !

Først og fremst vil jeg påpeke at det er noen jeg er i familierelasjon med som er medvirkende i produktutvikling, og det var sånn jeg kom over dette. Jeg har ingen personlig tilknytning til dette utover den familiære relasjonen.

Konseptet er genialt. Kjempelurt med avlastning til hagle og ellers god sekk i en strl jeg tror passer mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har hatt og har flere jaktsekker. Norrøna Hjerkinn, Bergans Tuva, Bergans Budor for å nevne noen, men tar meg selv i å velge en sekk som faktisk ikke er tiltenkt som jaktsekk pga. bærekomfort, vekt og plass: Bergans Helium. 55 liter og meget lett. Flate og gode remmer på skuldre for å skyte og suveren bærekomfort! Bør sjekkes ut! Kan også feste på Bergans sitt fuglenett på den uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Helsport Stegg 35, har brukt den 3 sesonger og er kjempefornøyd. Kvalitet er helt på topp i alle detaljer, remmene er tynne og dermed passende til skyting. Og nevnte jeg kvalitet på alle detaljer? :)

Remmene foran har lommer for hagleskudd, meshnetting bak som du kan snu/ta av til signal farge, mesh lomme på begge sider for drikke flaske. selv om det ikke er innafor for jaktsekk, så brukte jeg den for overnattingstur med tarp og full pakke med bikkja for 4 uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.