Gå til innhold
  • Bli medlem

Lars Monsen får egen undertøysserie


HannKatta

Anbefalte innlegg

http://www.bt.no/sprek/Lars-Monsen-far-egen-undertoysserie-3183328.html

 

 

 

Monsen har samarbeidet med klesprodusenten Aclima om undertøysserien.
Han har gått gjennom og godkjent produktene våre.
I sommer har han også vært på Svartisen for å teste produktene våre,
sier Lars Eivind Johansen, som er markedssjef i bedriften.


Noen som vil bruke penger??? :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør man ikke for å tjene penger.  Er dette et "døme" på krampetrekninger til fallende stjerner?   Det er mulig jeg tar feil, men slik jeg ser Monsen virker det ikke som om han er særlig opptatt av klær.  Hvert fall ser han slik ut.

 

Så vidt jeg husker av hans bok "tre måneder på loffen i Børgefjell var det eneste klesplagget han ofret spalteplass på; var underbukser.  Han hadde med seg tre stk og ofret en etter en hver måned - på bålet.  Fyttirakkar`n for en stank det må ha vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS. Jeg er ikke missunelig på L.M. :) Hadde jeg hatt muligeten, hadde jeg gjerne tjent penger på lignende reklame. Hva så?

 

Og jeg er personlig godt fornøyd, med Aclimes produkter. Spessielt de i polly! :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo allerede masse undertøy der ute.. Men for all del, så lenge det står MONSEN på det, er det nok mange som kjøper uansett. 

Mange gamle helter som går over til å tjene penger på egne klær. Traa, Ulvang, Dæhlie, Tufte, og nå Monsen. Sikkert flere jeg har glemt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo allerede masse undertøy der ute.. Men for all del, så lenge det står MONSEN på det, er det nok mange som kjøper uansett. 

Mange gamle helter som går over til å tjene penger på egne klær. Traa, Ulvang, Dæhlie, Tufte, og nå Monsen. Sikkert flere jeg har glemt. 

Kanskje dette er en ide for oss på forumet?  GRIMMER UNDERWEAR.  Høres ikke det flott ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sånn i tilfelle det fremdeles er noen som ikke er dritlei fyren. Tufteboxere kjøper jeg uten problemer, han fyren så man jo bare i media når det var mesterskap. Monsen derimot… Går en annen vei om jeg ser trynet hans i en butikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær med kjendismerker er jo kjekt for dem som ikke har egenerfaring med hva slags egenskaper de ønsker av forskjellige plagg.

Skal du f.eks på din første helgetur med telt på høsten, lurer du kanskje på hva som kreves av langt undertøy. Kjøper du da noe det står "Lars Monsen" på, så vet du at du er godt innafor :-)

Andre som har prøvd seg frem selv, gjerne gjennom å prøve ut mange ulike slag, har som regel funnet sin favoritt og blir neppe nyfrelst av monsen sin undertøyskolleksjon... Dette gjelder iallefall meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikkje første gongen Monsen samarbeider med norske klesprodusentar. I tillegg til Missing Link så hadde han og eit samarbeid med Devold , dei og M.L.laga ein Across Canada serie.. Ullundertøyet frå Devold inneholdt Outlast og ull  .. Eg har fortsatt mi Across Canada ullundertrøye, trur den inneholdt 52%merinoull og 48% syntet(Outlast) . Meir om Across Canada serien her http://www.bewriting.com/portfolio/PressRelease/Devold%20Promotion%20NR.pdf    Om det vart noko stor suksess veit eg ikkje,serien er i alle fall for lengst gått ut av produksjon. Om den var betre eller verre enn andre produkt er ikkje godt å sei,men trøya mi er fortsatt brukande om enn tynnslitt så den har nok vore slitesterk. Trur det er ein 12-13 år sidan eg kjøpte den og den har blitt brukt mykje.

 

Ser forresten at noko gjer eit poeng ut av at ull kjem frå sau, sikkert med tanke på sauedebatten Monsen har vore involvert i. Til det er det berre å sei at ulla som Aclima og andre norske ullundertøyprodusentar brukar kjem frå sau som aldri har sett norske beitemarker.    http://e24.no/naeringsliv/forsker-norsk-ull-er-bare-tull/20106737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra linken i første post over her:

 

- Han er veldig kreativ og kommer med ideer -  som for eksempel hvordan produktene kan bli mer slitesterke, hvordan de kan bli enklere å henge opp til tørk og hvordan man kan lage oppheng til kompass, sier Johansen.

Måtte le litt litt for meg selv da jeg så for meg underbuksekompasset peke mot nord.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRIMNER UNDERWEAR - ferdig hullet.

 

 

På meg virker utstyr med personnavn stikk motsatt av hva selgerne håper på.

Beklager om du ikke likte at jeg brukte ditt navn, men jeg tror og mener at mange på forumet  har mye mer greie på klær enn de som bare selger navnet sitt. 

Og siden jeg synes det var mer "svung" over "Grimmer underwear" enn Torø underwear" så brukte jeg det. 

Ellers er jeg enig med deg om bruk av kjendisnavn, heller ikke jeg kunne tenke meg å kjøpe kjøper produkter fra Tufte. 

Men når det er sagt, og uten å bli beskylt for "høydepissing"  Ut i fra det jeg har sett av bidrag fra deg tror jeg at du har en bedre ide om klær enn f eks Tufte  med flere.

 

Men som sagt innledningsvis; jeg beklager og skal aldri gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.