Gå til innhold
  • Bli medlem

turforalle.no

Anbefalte innlegg

Det er kommet en ny hjemmeside her i verden (med en blogg). Den heter www.turforalle.no og tar for seg grunnleggende ferdigheter ved utelivet. Egner seg godt for dem som vil begynne turlivet, og for småbarnsfamilier som er usikre på om de kan ta med barnet på tur. Men den inneholder også tips og råd som mer erfarne friluftsfolk kan dra nytte av. Det er fint om jeg kan få tilbakemeldinger om siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en del bra innhold på denne siden, og om man videreutvikler dette så kan det bli veldig bra. Navnet er selvsagt bra, men det må da samtidig skapes innhold for "alle". Mer innhold raskest mulig, mer bilder og oppgradering av design på sikt så er dette en bra start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt lenge på dette med at siden skal være om tur for "alle", noe som jeg jobber med. Jeg ser etter hvert at innholdet noen steder ikke er helt i samsvar med tittelen - eller domenenavnet. Et mer avansert design og i hvert fall mer bilder, vil gjøre hjemmesiden tregere å åpne. Men den er under utvikling - så vi får se etter hvert. Takk for tilbakemeldingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.